Космічна математика
Наша квест-кімната "Космічна математика" здатна приймати до 30 дітей одночасно завдяки великій площі та безлічі приміщень — це справжня космічна станція! Ми пропонуємо спеціально розроблені програми для кожного класу, від 1 до 6, що забезпечує захоплююче та адаптоване навчання для всіх вікових груп.
У новому квесті знання математики стає не просто важливим — воно є ключем до порятунку космічної станції! Приготуйтеся до пригод, які зроблять математику не лише корисною, але й захоплюючою!
Запросіть свій клас!
Крок 1:Оберіть кількість гравців
Крок 2:Оберіть час
Вітаємо на борту космічної станції!
Запрошуємо вас поринути в захоплюючі пригоди на космічній станції, де ваші математичні навички будуть мати вирішальне значення. У квесті "Космічна математика" ви стаєте частиною команди астронавтів, які мають допомогти капітану станції заблокувати шлюзи та відбити атаку прибульців.
Що на вас чекає?
1. Командна робота:
Кожен учасник отримує свою роль — пілот, кухар, перекладач або вірусолог. Спільно ви повинні впоратися з численними завданнями, щоб врятувати космічну станцію.
2. Математичні виклики:
Кожне завдання квесту містить математичні рівняння, задачі на додавання, множення та інші приклади, що відповідають віковій категорії учасників. Ми пропонуємо 6 програм космічної математики для дітей з 1 по 6 клас.
3. Захоплююча гра:
Всі завдання вирішуються усно, а рішення у вигляді 4-значних кодів потрібно записати в бортовий журнал. Потім ці коди використовуються для складання пароля від сектора управління.
4. Динаміка з акторами:
У квесті присутні актори, які додають елемент реальної небезпеки. Вам доведеться ховатися від прибульців, що робить гру ще більш захоплюючою та інтерактивною.
5. Грайте цілим класом:
Квест дозволяє грати 30 учасникам одночасно. Ви будете досліджувати величезну, антуражну космічну станцію площею 350 кв. метрів, що створює атмосферу справжньої космічної пригоди, як у кіно.
Математичні завдання у квесті "Космічна математика" для різних класів:
1 клас: Гравці виконують завдання на знаходження чисел за назвами планет, розпізнавання чисел словами, читання часу на аналоговому годиннику, використання азбуки Морзе для декодування числових кодів, лічбу планет групами та пошук чисел шляхом порівняння геометричних фігур. Також вони розшифровують числовий код за допомогою "іншопланетної" абетки та розташовують фігури за зростанням.
2 клас: Гравці знаходять числа за назвами планет і вирішують приклади на додавання та віднімання до 10 для отримання коду. Вони також виконують лічбу планет групами, читають час на аналоговому годиннику, декодують числові коди за допомогою азбуки Морзе, порівнюють геометричні фігури для знаходження чисел і розташовують числа за зростанням. Додатково, вони шукають повторення серед 18-ти фігур іншопланетян і визначають код, а також розв’язують послідовності для визначення відсотка зараження та розташування піддослідних.
3 клас: Гравці виконують завдання на знаходження чисел за назвами планет, вирішують приклади на додавання, віднімання, множення та ділення до 10, а також завдання з розрядами чисел. Вони читають час на аналоговому годиннику, декодують числові коди за допомогою азбуки Морзе, підраховують планети групами, порівнюють геометричні фігури для знаходження чисел і розшифровують числовий код за допомогою "іншопланетної" абетки. Гравці також шукають повторення серед 24-х фігур іншопланетян і визначають код, а також розв’язують послідовності для визначення відсотка зараження та розташування піддослідних.
4 клас: Гравці вирішують завдання на множення та ділення до 30, розшифровують буквені записи чисел, читають час на аналоговому годиннику, декодують числові коди за допомогою азбуки Морзе, підраховують планети групами та знаходять геометричні фігури за текстовими описами. Також вони розшифровують числовий код за допомогою "іншопланетної" абетки, вирішують задачі з римськими числами та розв’язують послідовності для визначення відсотка зараження космічним вірусом.
5 клас: Гравці знаходять невідоме зменшуване і невідомий доданок, виконують додавання та віднімання у стовпчику, читають час на аналоговому годиннику, декодують числові коди за допомогою азбуки Морзе, підраховують планети групами та знаходять геометричні фігури за текстовими описами. Вони також розшифровують числовий код за допомогою "іншопланетної" абетки та розв’язують послідовності для розташування фігур за зростанням, вирішення прикладу на ділення і визначення коду. Додатково, вони визначають відсоток зараження космічним вірусом і розташовують піддослідних за зростанням цього відсотка.
6 клас: Гравці розв’язують ланцюжки обчислень, визначають відсотки від чисел, працюють із дробами, читають час на аналоговому годиннику, підраховують планети групами, декодують числові коди за допомогою азбуки Морзе та знаходять геометричні фігури за текстовими описами. Вони також розшифровують числовий код за допомогою "іншопланетної" абетки, працюють з римськими числами та розв’язують послідовності для розташування фігур за зростанням, складання римськими числами та визначення коду. Додатково, гравці визначають відсоток зараження космічним вірусом і розташовують піддослідних за зростанням цього відсотка.
Ці завдання сприяють розвитку математичних навичок, логічного мислення та командної роботи у цікавій та інтерактивній формі.