preloader
  • ПН - НД з 9:30 до 21:00

або до останього бронювання

Ukraine image
Ukraine image
хованки хованки

Космічна математика

Страх
Складність
Жанр:
Освітній
від 4000 грн
Запрошуємо школи Києва і області в перший в Україні освітній пригодницький квест "Космічна математика" з 1.09.2024!


Наша квест-кімната "Космічна математика" здатна приймати до 30 дітей одночасно завдяки великій площі та безлічі приміщень — це справжня космічна станція! Ми пропонуємо спеціально розроблені програми для кожного класу, від 1 до 6, що забезпечує захоплююче та адаптоване навчання для всіх вікових груп.

У новому квесті знання математики стає не просто важливим — воно є ключем до порятунку космічної станції! Приготуйтеся до пригод, які зроблять математику не лише корисною, але й захоплюючою!
Запросіть свій клас!

Крок 1:Оберіть кількість гравців

1

Крок 2:Оберіть час

Бронювання Космічна математика
Кількість гравців
1
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Пакет
Економ
Стандарт
Дата
Час
Промокод:
Вартість з урахуванням промокоду грн
Забронювати
Повернутися до вибору квестів

Вітаємо на борту космічної станції!

Запрошуємо вас поринути в захоплюючі пригоди на космічній станції, де ваші математичні навички будуть мати вирішальне значення. У квесті "Космічна математика" ви стаєте частиною команди астронавтів, які мають допомогти капітану станції заблокувати шлюзи та відбити атаку прибульців.

Що на вас чекає?

1. Командна робота:
Кожен учасник отримує свою роль — пілот, кухар, перекладач або вірусолог. Спільно ви повинні впоратися з численними завданнями, щоб врятувати космічну станцію.

2. Математичні виклики:
Кожне завдання квесту містить математичні рівняння, задачі на додавання, множення та інші приклади, що відповідають віковій категорії учасників. Ми пропонуємо 6 програм космічної математики для дітей з 1 по 6 клас.

3. Захоплююча гра:
Всі завдання вирішуються усно, а рішення у вигляді 4-значних кодів потрібно записати в бортовий журнал. Потім ці коди використовуються для складання пароля від сектора управління.

4. Динаміка з акторами:
У квесті присутні актори, які додають елемент реальної небезпеки. Вам доведеться ховатися від прибульців, що робить гру ще більш захоплюючою та інтерактивною.

5. Грайте цілим класом:
Квест дозволяє грати 30 учасникам одночасно. Ви будете досліджувати величезну, антуражну космічну станцію площею 350 кв. метрів, що створює атмосферу справжньої космічної пригоди, як у кіно.

Математичні завдання у квесті "Космічна математика" для різних класів:

1 клас: Гравці виконують завдання на знаходження чисел за назвами планет, розпізнавання чисел словами, читання часу на аналоговому годиннику, використання азбуки Морзе для декодування числових кодів, лічбу планет групами та пошук чисел шляхом порівняння геометричних фігур. Також вони розшифровують числовий код за допомогою "іншопланетної" абетки та розташовують фігури за зростанням.

2 клас: Гравці знаходять числа за назвами планет і вирішують приклади на додавання та віднімання до 10 для отримання коду. Вони також виконують лічбу планет групами, читають час на аналоговому годиннику, декодують числові коди за допомогою азбуки Морзе, порівнюють геометричні фігури для знаходження чисел і розташовують числа за зростанням. Додатково, вони шукають повторення серед 18-ти фігур іншопланетян і визначають код, а також розв’язують послідовності для визначення відсотка зараження та розташування піддослідних.

3 клас: Гравці виконують завдання на знаходження чисел за назвами планет, вирішують приклади на додавання, віднімання, множення та ділення до 10, а також завдання з розрядами чисел. Вони читають час на аналоговому годиннику, декодують числові коди за допомогою азбуки Морзе, підраховують планети групами, порівнюють геометричні фігури для знаходження чисел і розшифровують числовий код за допомогою "іншопланетної" абетки. Гравці також шукають повторення серед 24-х фігур іншопланетян і визначають код, а також розв’язують послідовності для визначення відсотка зараження та розташування піддослідних.

4 клас: Гравці вирішують завдання на множення та ділення до 30, розшифровують буквені записи чисел, читають час на аналоговому годиннику, декодують числові коди за допомогою азбуки Морзе, підраховують планети групами та знаходять геометричні фігури за текстовими описами. Також вони розшифровують числовий код за допомогою "іншопланетної" абетки, вирішують задачі з римськими числами та розв’язують послідовності для визначення відсотка зараження космічним вірусом.

5 клас: Гравці знаходять невідоме зменшуване і невідомий доданок, виконують додавання та віднімання у стовпчику, читають час на аналоговому годиннику, декодують числові коди за допомогою азбуки Морзе, підраховують планети групами та знаходять геометричні фігури за текстовими описами. Вони також розшифровують числовий код за допомогою "іншопланетної" абетки та розв’язують послідовності для розташування фігур за зростанням, вирішення прикладу на ділення і визначення коду. Додатково, вони визначають відсоток зараження космічним вірусом і розташовують піддослідних за зростанням цього відсотка.

6 клас: Гравці розв’язують ланцюжки обчислень, визначають відсотки від чисел, працюють із дробами, читають час на аналоговому годиннику, підраховують планети групами, декодують числові коди за допомогою азбуки Морзе та знаходять геометричні фігури за текстовими описами. Вони також розшифровують числовий код за допомогою "іншопланетної" абетки, працюють з римськими числами та розв’язують послідовності для розташування фігур за зростанням, складання римськими числами та визначення коду. Додатково, гравці визначають відсоток зараження космічним вірусом і розташовують піддослідних за зростанням цього відсотка.

Ці завдання сприяють розвитку математичних навичок, логічного мислення та командної роботи у цікавій та інтерактивній формі.

математика

Космічна математика в Києві

 

Квест-кімната може бути надзвичайно ефективним освітнім інструментом з кількох причин:

  1. Інтерактивність: Квест-кімнати надають учням можливість активно взаємодіяти з матеріалом через гру. Це створює захоплююче середовище, де учні не просто читають або слухають про концепції, а активно їх застосовують.
  2. Практичне навчання: Гравці вирішують реальні задачі та проблеми, що допомагає їм краще зрозуміти і закріпити навчальний матеріал. Наприклад, через розв’язання математичних завдань у контексті квесту учні можуть зрозуміти, як ці концепції застосовуються в реальному житті.
  3. Розвиток критичного мислення: Квести включають різноманітні головоломки і завдання, що сприяють розвитку критичного і логічного мислення. Учні навчаються аналізувати ситуацію, шукати рішення та приймати обґрунтовані рішення.
  4. Командна робота: Квест вимагає колективної роботи, що сприяє розвитку навичок спільної роботи і комунікації. Учні вчаться працювати разом, ділитися ідеями і досягати спільних цілей.
  5. Емоційне залучення: Гра в квест-кімнаті емоційно насичена і весела, що допомагає зменшити стрес і підвищити позитивний досвід навчання. Це робить навчання менш напруженим і дуже приємним.
  6. Адаптивність: Квест адаптовано для різних рівнів складності та вікових груп, що дозволяє створювати індивідуальні програми навчання відповідно до потреб учнів.
  7. Забезпечення зворотного зв’язку: Учні отримують миттєвий зворотний зв’язок про свої дії та рішення, що допомагає їм швидко виправляти помилки і покращувати свої навички.

Таким чином, квест-кімнати забезпечують багатий і різноманітний досвід навчання, який поєднує в собі інтерактивність, практичність і захоплюючий формат.

Дивитись більше